Lokalny Animator Sportu 2017 – nadsyłanie umów – częste zadawane pytania i odpowiedzi

Szanowni Państwo,

W związku z licznymi pytaniami związanymi z nadsyłaniem dokumentów, poniżej przedstawiamy często zadawane pytania wraz z odpowiedziami FRKF.

1.W ilu egzemplarzach należy nadesłać dokumenty?
Do Pucka na adres Fundacji Rozwoju Kultury Fizycznej należy nadesłać:
– umowę operator-jednostka samorządu terytorialnego (zarządca orlika)– w DWÓCH egzemplarzach;
– pozostałe załączniki: załącznik nr 1, 2 i 3– również w DWÓCH egzemplarzach, ponieważ jest to integralna część zawartej umowy.

Uwaga!!!
Animatorzy prowadzący działalność gospodarczą zamiast załącznika nr 1 przesyłają załącznik nr 7 w DWÓCH egzemplarzach. Wypełnia go Jednostka Samorządu Terytorialnego/instytucja zarządzająca orlikiem, podpisuje Animator.

Uwaga!!!
Na tym etapie nie należy wysyłać załącznika nr 4, ,5 i 6! – te dokumenty trzeba będzie przesłać na innym etapie realizacji projektu (zał. nr 4) lub wcale (zał. nr 5 i 6 – jeżeli nie będzie zamiany animatora na danym orliku)

2.Co to jest wniosek aplikacyjny?
Wniosek aplikacyjny(rekrutacyjny) to ten dokument, który został przesłany przez generator wniosków na adres mailowy animatora oraz jednostki samorządu terytorialnego/instytucji zarządzającej orlikiem w okresie prowadzonej rekrutacji w lutym bieżącego roku. Należy go podpisać, i opieczętować na każdej ze stron i przesłać na adres Fundacji w DWÓCH egzemplarzach.

Przypominamy, że wszystkie niezbędne dokumenty dostępne są do pobrania na stronie:
http://frkf.pl/lokalny-animator-sportu-2017-dokumenty-proj…/

Zespół FRKF

15.03.2017